torsdag 23. januar 2014

shopping:)

Jeg har vært på shopping:)!!!
I går var jeg en tur til Sverige,
og så har jeg sett i mange hobbyblader at i Vestby
skal det være Norges største hobbybutikkk.
så dette måtte jeg se med mine egen øyner.
Så etter all maten var kjøpt inn satt jeg kursen mot
Vestby, og gjett om jeg ble overrasket.
Det var som å komme inn i en liten scrappelandsby:)
de hadde alt jeg ønsket meg og enda mer:)
så da ble det SHOPPING:)
Så det førte jeg gjorde når jeg kom hjem var å sette meg på scrapperommet mitt.
Jeg måtte jo teste ut noe av det jeg hadde kjøp, og det jeg
gledet meg mest til var å prøve den nye pionen fra sizzix.
så her er kortet med den nye pionen:)
 
jeg er med i disse utfordringene:)
 
Ha en fantastisk dag:)
 
 
 
 


10 kommentarer:

  1. Lækre nye sager du har købt og dit kort er så fint! Tak fordi du deltager i bloghoppen hos Kort O mania!

    SvarSlett
  2. Så mye lekkert du lager, Jeg kommer til å kikke innom her ofte.
    Klem, Anne-Elisabeth

    SvarSlett
    Svar
    1. Tussen takk:) Vekommen som medlem:) klem Anette

      Slett
  3. Kjempefint kort du har laget :)
    Tusen takk for at du deltar på utfordringen vår :)

    Unni
    Card and Scrap

    SvarSlett
  4. Herlig kort :=)
    Takk for at du deltar i utfordringen hos card and scrap
    DT-Anita

    SvarSlett
  5. Så nyyydelig!
    Tusen takk for at du deltar hos Card and Scrap.
    Klem fra Gunn:)

    SvarSlett
  6. så mye kjekt du hadde kjøpt deg!! Herlig kort!

    SvarSlett
  7. Lækkert vintage kort ! 1000 tak for dit bidrag på Card and scrap !
    Hjørdis DT

    SvarSlett
  8. Så flott kort! stillig blomst! Takk for du deltar hos Kort'O Mania, både utfordring og blogghopp på #100.
    Lykke til.
    Klem fra DT Elisabeth

    SvarSlett
  9. Flott kort og herlig herlig shopping....

    Tusen takk for at du ble med på utfordringer hos Scrapomania denne runden, og håper å se deg igjen på utfordringen som starter nå i dag...

    Klem LindaSS

    SvarSlett